Wat zijn de garantiebepalingen?

Op al onze producten geniet je 2 jaar garantie op constructiefouten. Deze garantie is geldig vanaf de leverdatum. Bewaar dus goed je kasticket (en leverbon) want ze gelden als enige vorm van garantiebewijs.

Bij een aanhuislevering:

Bij een aanhuislevering dien je zichtbare schade (beschadigde verpakking) steeds te vermelden op de leverbon. Indien je na de levering, bij het openen van de verpakking een tekortkoming of beschadiging vaststelt, dient deze binnen de 72 uur na ontvangst van de goederen schriftelijk gemeld te worden aan onze klantendienst via onze website, rubriek: Klantenservice (rechtsboven in de header). Zorg dat je je kasticket/leverbon bij de hand hebt bij het invullen van het formulier. Om een vlotte afhandeling te verzekeren, vragen wij ook om er steeds foto’s bij te voegen.

Je probleem zal worden onderzocht en als het voldoet aan de garantievoorwaarden zullen wij je zo snel mogelijk een oplossing bieden, bv. ontbrekende onderdelen ter beschikking stellen, beschadigde onderdelen herstellen of je product vervangen (zolang je product nog beschikbaar is, zoniet zoeken wij naar een gepaste oplossing).

De garantie is geldig op voorwaarde dat de goederen op een correcte, normale wijze behandeld werden. De garantie geldt dus niet voor slijtage of beschadiging door: ongeschikt gebruik, verkeerde montage, verkeerde schoonmaakmethode, ongelukken en dergelijke.