• Kwaliteit is onze prioriteit

  • Gratis levering op ALLES

  • Snelle levering om sneller te genieten

  • Online meubeladviseurs en klantenservice. 7/7 van 9u tot 22u.

Ik was niet thuis toen mijn pakketje geleverd werd, wat moet ik doen?

Als je een pakketje bij ons hebt besteld, dan wordt deze geleverd met de pakketdienst van Bpost of Post NL. Je kan die bestelling steeds op de voet volgen dankzij een track & trace-code. Die hebben we je via een e-mail toegestuurd, maar kan je ook vinden bij “Mijn bestellingen”.

Ben je afwezig op het moment dat je pakket wordt afgeleverd? Dan zijn er twee mogelijkheden:

1. Je pakket wordt geleverd door Bpost: 

Je krijgt een afwezigheidsbericht in de brievenbus. Je kan het pakje binnen de 14 dagen afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht aangeduid is.

2. Je pakket wordt geleverd door Post NL:

Het pakket wordt een tweede keer aangeboden. Heb je het pakket nogmaals gemist? Neem dan contact op met onze klantendienst

*Maandpromoties zijn geldig van 01/04/2021 t.e.m. 29/04/2021 op het volledig assortiment en zijn geldig op de brutoprijzen. "Interior Design Days" geldig van 07/04/2021 t.e.m. 25/04/2021. Eénmalige korting per klant/1 adres. De designkortingen van € 75, € 150 en € 300 zijn onderling niet cumuleerbaar maar wel van toepassing bovenop de andere % kortingen.