• Kwaliteit is onze prioriteit

  • Snelle levering om sneller te genieten

  • Zorgeloze all-in service

  • Online meubelspecialisten en klantenservice. 7/7 van 10u tot 22u.

Bij het bestellen is mijn betaling niet geslaagd, wat is er fout gelopen?

Wanneer je een bestelling afrondt, kun je die via het betaalplatform Ogone betalen. Wanneer die betaling niet geslaagd is, krijg je een foutmelding te zien. Het mislukken van een betaling kan verschillende oorzaken hebben:
  • Is het saldo op je rekening toereikend?
  • Is de betalingslimiet van je kaart hoog genoeg om de betaling te maken?
  • Heb je je gegevens dubbel gecontroleerd? Is je naam, kaartnummer en pin goed ingevuld?
  • Heb je te lang gewacht met betalen en is de pagina verlopen?
Als je deze stappen allemaal hebt gecontroleerd en toch nog problemen hebt met de betaling, contacteer dan zeker onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
*Geldig vanaf 16 november t.e.m 30 november 2020. Eénmalige korting per klant/1 adres. De BLACK FRIDAY DEALS kortingen van €75, €150, €300 en €500 zijn onderling niet cumuleerbaar maar wel van toepassing bovenop de lopende kortingen.