Veelgestelde vragen
Meest gestelde vragen
- Hoe kan ik de meubeladviseurs bereiken?
- Hoe maak ik een afspraak voor een live video-gesprek met een adviseur in de showroom?
- Zijn de showrooms momenteel open?
- Worden mijn online aankopen op overstockhome.be nog steeds bij mij thuis geleverd?
- Zijn de op de website aangekondigde levertijden nog steeds van toepassing of worden deze aangepast?
- Welke veiligheidsmaatregelen worden getroffen met betrekking tot mijn aanhuislevering?
Betaling
Pakketdienst
Onderhoud - Leder en textiel
Onderhoud - meubelen in metaal
Levering
Onderhoud - Meubelen in hout
- Hoe onderhoud ik mijn massief houten meubelen?
- Onderhoudstips voor je nieuwe tafel in massief hout
- Teak - Hoe onderhoud ik meubelen in teak
- Eik - Hoe onderhoud ik meubelen in eik
- Olm - Hoe onderhoud ik meubelen in olm
- Fineer (natuurkleur) - Hoe onderhoud ik meubelen in fineerhout
- Fineer (zwart) - Hoe onderhoud ik meubelen in zwarte fineer hout
- Gelakt - Hoe onderhoud ik meubelen in gelakt hout
Cadeau-en waardebonnen
- Hoe lang is mijn cadeau-of waardebon geldig?
- Waar kan ik mijn cadeau-of waardebon inwisselen?
- Staat mijn cadeau-of waardebon op naam?
- Heb ik een account nodig om mijn cadeau-of waardebon in te wisselen op de webshop?
- Kan ik verschillende cadeaubonnen samen gebruiken?
- Nadat ik de codes van mijn cadeau- of waardebon heb ingewisseld krijg ik een foutmelding, wat nu?
- Wat als het saldo van mijn cadeau-of waardebon niet overeenkomt met mijn aankoopbedrag?
- Waar kan ik een Overstock Home cadeaubon kopen?